Lid wordenIedereen is welkom!

Als je een keertje wilt komen kijken bij onze scouting dan kan dat natuurlijk! Je mag zelfs 6 opkomsten geheel vrijblijvend "proefdraaien". Je doet dan gewoon mee met het programma (uitgezonderd zijn kampen of bijzondere opkomsten). Na deze periode mag je kiezen of je wilt blijven of niet. Natuurlijk hopen we dat je blijft, en dat je lid wordt van onze scouting. Je gaat nu pas het eerste volledige kwartaal dat je lid bent de maandelijkse contributie betalen.

Om na de deze periode echt lid te worden van onze scouting moet je het definitief aanmeldingsformulier en een machtigingsformulier voor de contributie invullen. Deze kan je hiernaast downloaden, invullen en printen. Geef deze formulieren aan de leiding van je speltak.

Voor meer informatie over het lidmaatschap en andere zaken kan je terecht bij de leiding en op de pagina Informatie voor ouders.
Wil je een keer langs komen? Neem dan contact op zodat we kunnen afstemmen welke datum het beste past (omdat we regelmatig kampen en bijzondere opkomsten hebben).

Onze leeftijdsgroepen zijn:

Bevers

4-7 jaar
Welpen

7-11 jaar
Scouts

11-15 jaar
Explorers

Shero's

15-18 jaar

6x gratis meekijken

Natuurlijk is Scouting niet zomaar te vergelijken met een andere hobby of sport. Daarom bieden we de mogelijkheid om vrijblijvend en zonder kosten 6x te komen kijken. Neem contact op met de leeftijdsgroep om een afspraak te maken.

Contact opnemen

Inschrijven

Voor het definitief lid worden (na 6x meekijken) dient een inschrijfformulier en incassomachtiging worden ingevuld.

Inschrijfformulier

Incassomachtiging

Contributie

De contributie bedraagt 27.50 euro per kind per kwartaal. De betaling geschiedt per automatische incasso en wordt aan het begin van elke kwartaal geïnd.

Volgens ons zes keer gratis proef-systeem mag een kind dat nieuw bij de groep komt kijken, de eerste zes weken gratis meedraaien. De contributiebetaling gaat pas in, per de eerste van het kwartaal volgend op deze zes weken. Bijv. een kind komt op 17 september voor het eerst, dan is zes zaterdagen daarna 24 oktober, dus gaat de contributie in per 1 januari.